Kwaliteit én service is het allerbelangrijkst. Onze garantie biedt méer dan wettelijk noodzakelijk. Dat betekent dat ons gehele aanbod voorzien is van 24 maanden (2 jaar) garantie. Deze garantie start dus vanaf de dag dat jij de Mac, iPad of accessoire ontvangt.
Indien je zakelijk een product bij ons aanschaft, is deze ook voorzien van 24 maanden garantie. Zo ben je zéker van de beste service, ook als zakelijke klant.
Onder garantie wordt verstaan het optreden van hardware defecten zonder het toedoen van de gebruiker. Een paar belangrijke kenmerken van onze garantie op een rij:
Inbegrepen:
Wanneer je de Mac zelf naar ons kantooradres brengt, hebben we een (gratis) leentoestel beschikbaar. Zo kan je doorwerken tijdens de reparatieduur.
Niet inbegrepen:
*Indien jouw Mac gedekt is door AppleCare+, valt gebruikersschade wél te claimen. In zo’n geval betaal je een eigen risico voor de gemaakte schade.
Indien je liever nog een extra jaar garantie wilt, dan is dit mogelijk. Bij alle modellen kan je een extra jaar bijkopen voor een totaal van 36 maanden (3 jaar). De garantie wordt dan verlengd van 24 naar 36 maanden.
Als er binnen de garantieperiode sprake is van een defect, dan zorgen we er altijd voor dat het probleem snel wordt verholpen. Jouw Mac zal altijd gratis gerepareerd worden binnen het garantietermijn van 24 maanden. Indien er sprake is van een aanhoudend defect of incorrect functioneren ná herhaaldelijke reparaties (minimaal 3 pogingen), dan kan de koper ervoor kiezen om de koop te ontbinden.
In zo’n geval, krijg je een percentage van de aankoopprijs terug. Binnen 6 maanden, is dit de volledige aankoopsom. Als dit ná 6 maanden is, dan is er sprake van een percentage van de aankoopsom.
Aanschafdatum | Percentage vd aankoopprijs |
0 – 6 maanden | 100% |
7 – 12 maanden | 80% |
13 – 18 maanden | 60% |
18 – 24 maanden | 40% |
24 – 36 maanden | 30% |
36+ maanden | 20% |